Τετάρτη, 7 Μαρτίου 2012







  • ΠΟΟΥΑ
    ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ
    ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟΥ ΦΩΤΟΣ

    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΤΑΝΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΘΙΒΕΤΑΝΙΚΟΥ ΒΟΥΔΙΣΜΟΥ

    Για ακόμη μια φορά θα έχουμε την εξαιρετική ευκαιρία να λάβουμε τη μετάδοση της Πόουα, μιας βαθύτατης και ιδιαίτερα ωφέλιμης τεχνικής του θιβετανικού βουδισμού, μέσα από την οποία μαθαίνουμε την ώρα του θανάτου να καθοδηγήσουμε τη συνείδησή μας στο Σουκαβάτι (Ντεουατσέν), το εξαγνισμένο πεδίο του Βούδα Αμιτάμπα, τη χώρα του ατελείωτου φωτός και της αγάπης, ξεπερνώντας τον βαθιά ριζωμένο φόβο και τρόμο της εμπειρίας του θανάτου.

    ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ- ΤΡΙΤΗ 1 ΜΑΙΟΥ 2012
    Με τη Λάμα Μαριάντζελα


    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΟΥΑ

    Το πιο οδυνηρό γεγονός της ζωής μας είναι ο θάνατος, ο οποίος έρχεται χωρίς προειδοποίηση ανεξαρτήτως αν είμαστε πλούσιοι, διάσημοι, έξυπνοι ή όμορφοι. Είναι κάτι αναπόφευκτο, αλλά το πώς θα πεθαίνουμε, συγχυσμένοι ή τρομοκρατημένοι ή με ένα νου γεμάτο εμπιστοσύνη και πνευματική βεβαιότητα, εξαρτάται από εμάς.
    Η άσκηση της Πόουα είναι μια θιβετανική βουδιστική μέθοδος του Διαμαντένιου Δρόμου (Βατζραγιάνα), μέσα από την οποία μαθαίνουμε να μεταφέρουμε τη συνείδηση μας την ώρα του θανάτου στην καθαρή χώρα του Βούδα του ατελείωτου φωτός (Αμιτάμπα), που στα θιβετανικά ονομάζεται Ντεουατσέν (Σουκαβάτι στα Σανκριτικά).
    Η Πόουα δεν είναι μονάχα προετοιμασία και βοήθεια για τις τελευταίες στιγμές της ζωής μας ή / και της ζωής άλλων όντων, αλλά και η μετουσίωση του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τον θάνατο. Μας απελευθερώνει από τον φόβο του θανάτου και μας χαρίζει μια νέα διάσταση μέσα από την οποία μπορούμε να βιώσουμε τη γρήγορη ανάπτυξη του εσωτερικού πλούτου μας για το καλό όλων των όντων.
    Μέσα από τον συνδυασμό αναπνοών, ήχων Μάντρα και οραματισμών, επιτυγχάνουμε την τεχνική που εφαρμόζεται την ώρα του θανάτου. Η συνείδηση εκτοξεύεται από την κορυφή της κεφαλής αποφεύγοντας με αυτό τον τρόπο το Μπάρντο και την επαναγέννηση μέσα σε ένα από τα έξι βασίλεια της κυκλικής ύπαρξης (Σαμσάρα). Έτσι η συνείδηση μεταφέρεται κατευθείαν στην καθαρή χώρα Ντεουατσέν του Βούδα Αμιτάμπα.
    Ο μεγάλος Ινδός δάσκαλος Ναρόπα είπε: «Υπάρχουν εννέα πύλες (έξοδοι του σώματος), που ονομάζονται Μπούγκα (κοσμικοί έξοδοι) όμως μονάχα μια έξοδος από αυτές είναι της Μαχαμούντρα (Νιρβάνα). Κλείνοντας τις οκτώ εξόδους, πετυχαίνεις χωρίς καμία αμφιβολία την απελευθέρωση».

    Ο μεγάλος Θιβετανός δάσκαλος και μεταφραστής Μάρπα είπε: «Εάν ασκηθείς στην Πόουα, τότε όταν πλησιάσει ο θάνατος δεν θα απελπιστείς, εάν έχει εξοικειωθεί στο μονοπάτι της Πόουα κατά την διάρκεια της ζωής σου, τότε την στιγμή του θανάτου ο νους σου θα είναι χαρούμενος και γεμάτος εμπιστοσύνη».

    Λέγεται ότι η Πόουα είναι ένας γρήγορος και άμεσος τρόπος να απελευθερωθούμε από την δυστυχία της Σαμσάρα και να φτάσουμε στην φώτιση. Ασκώντας την Πόουα δεν διαλύουμε μονάχα τους φόβους μας, αλλά αναπτύσσουμε και εσωτερικές ιδιότητες για να βοηθάμε και άλλα όντα. Οι διδασκαλίες λένε ότι αφού έχουμε γεννηθεί στο Ντεουατσέν δεν χρειάζεται να επιστρέψουμε στην Σαμσάρα εκτός αν το επιθυμούμε εμείς οι ίδιοι και ότι από εκεί κανείς έχει την ικανότητα να βοηθάει και άλλα όντα όπου και αν βρίσκονται.
    Ο μεγάλος δάσκαλος Μάρπα υποσχέθηκε: «Υπάρχουν πολλοί διαλογισμοί που μπορούν να μας φτάσουν στην τέλεια φώτιση, όμως εγώ έχω μια διδασκαλία που σε φτάνει στη φώτιση χωρίς διαλογισμό, την Πόουα.»

    Η άσκηση της ΠΟΟΥΑ γίνεται ακόμα πιο χρήσιμη στις δικές μας ημέρες όπου οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουμε την πολυτέλεια να κάνουμε πολύωρες διαλογιστικές περιόδους ή απομονώσεις. Στην εποχή μας οι άνθρωποι υποφέρουν από συνεχείς και αμέτρητες διασπάσεις, πέφτοντας σε καταστάσεις κατάθλιψης είτε λόγω της συνεχούς απασχόλησης είτε λόγω τεμπελιάς, με αποτέλεσμα να αναβάλλουν συνεχώς την άσκηση του διαλογισμού. Έτσι αυτό το απλό μα και ιδιαίτερα αποτελεσματικό πνευματικό μονοπάτι της Πόουα μας δίνει την δυνατότητα να κόψουμε την προσκόλληση που έχουμε σε όλα τα φαινόμενα και να αναγνωρίσουμε την φωτισμένη ουσία που βρίσκεται μέσα μας.

    Η ζωή είναι πολύ σύντομη και όταν έρχεται ο θάνατος δεν υπάρχει διαφυγή. Τίποτα και κανένας δεν μπορεί να μας συνοδεύσει ή να μας βοηθήσει τότε, εκτός από τις πολύτιμες διδασκαλίες του Ντάρμα. Για αυτό και είναι τόσο σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε πόσο σημαντική είναι αυτή η ευκαιρία που έχουμε τώρα να λάβουμε και να βάλουμε σε πράξη αυτές τις βαθιές οδηγίες.

    Για να έχει πραγματικό αποτέλεσμα η άσκηση αυτή είναι καλό να έχει προηγηθεί κάποια προετοιμασία, όπως η ολοκλήρωση του Νέντρο ή τουλάχιστον η άσκηση του Βούδα Αμιτάμπα και η απαγγελία του αντίστοιχου μάντρα τουλάχιστον 100.000 φορές.


    ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ

    Για τη συμμετοχή στο σεμινάριο της ΠΟΟΥΑ, ο κάθε ενδιαφερόμενος θα πρέπει να έχει λάβει ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ και να έχει ασκηθεί στην άσκηση του ΑΜΙΤΑΜΠΑ, ως ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ:

    Ο Λάμα Τσέρινγκ θα δίνει στο Βουδιστικό Κέντρο Θεσσαλονίκης τη προφορική μετάδοση και τις αναλυτικές εξηγήσεις του σύντομου διαλογισμού του Βούδα Αμιτάμπα για τη συσσώρευση του Μάντρα του, το οποίο κανονικά χρειάζεται να επαναληφθεί 100.000 φορές ως προετοιμασία για την άσκηση της ΠΟΟΥΑ.



    ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ

    Η Λάμα Μαριάντζελα, η πρώτη ελληνίδα Λάμα του θιβετανικού βουδισμού (και μια εκ των πρώτων δυτικών Λάμα), είναι η μόνιμη δασκάλα διαλογισμού του βουδιστικού κέντρου Αθήνας, Κάρμα Ντρουμπ Γκιου Τσεκορ Λινγκ-Bodhi Path.
    Έχοντας διαλογιστεί και μελετήσει από το 1981 και έχοντας ολοκληρώσει την παραδοσιακή τρίχρονη απομόνωση κοντά στον πραγματωμένο και φωτισμένο θιβετανό δάσκαλο Λάμα Γκέντυν Ρίνποτσε έλαβε από τον ίδιο, τον τίτλο «Λάμα» και την εξουσιοδότηση να διδάσκει το Ντάρμα, κάτι το οποίο κάνει ανελλιπώς εδώ και 19 χρόνια.
    Έχει λάβει την μετάδοση της Πόουα από το μεγάλο θιβετανό δάσκαλο Άγιανγκ Ρίνποτσε της παράδοσης Ντρίκουνγκ Κάγκιου που είναι η κύρια γενεαλογία της παράδοσης της Πόουα. Έλαβε την άδεια να διδάσκει και να μεταδίδει την Πόουα από τον δάσκαλο της, τον Λάμα Γκέντυν Ρίνποτσε.

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΟΥΔΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    «ΚΑΡΜΑ ΓΚΥΑΛΤΣΕΝ ΛΙΝΓΚ»

    Με ένα πλήρως καταρτισμένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει τακτικά σεμινάρια, διήμερα ή ημερίδες εντατικού διαλογισμού και μια σειρά διδασκαλιών που συνδυάζει διαλογισμούς και μεθόδους Μαχαγιάνα (Μεγάλος Δρόμος του Βουδισμού) και Βατζραγιάνα (Διαμαντένιος Δρόμος του Βουδισμού), δίνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο - είτε αρχάριο είτε πιο προχωρημένο - η ευκαιρία και η δυνατότητα να γνωρίσει, να εφαρμόσει και να μελετήσει σε βάθος τις πλούσιες και αυθεντικές βουδιστικές διδασκαλίες του Ντάρμα.

    Το κέντρο λειτουργεί από το 2006 και έχει αναγνωρισθεί επίσημα από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων ως βουδιστικός ευκτήριος οίκος. Υπεύθυνος Λάμα (ιερέας & δάσκαλος) του Κέντρου είναι ο ιταλικής καταγωγής Λάμα Τσέρινγκ, από τους πρώτους μαθητές του Λάμα Γκέντυν στη Γαλλία, έχει ολοκληρώσει 2 τρίχρονες διαλογιστικές απομονώσεις και έχει οριστεί υπεύθυνος του Βουδιστικού Κέντρου Θεσσαλονίκης από τον Λάμα Τζίγκμελα, γραμματέα της Α.Α. 17ου Κάρμαπα στην Ευρώπη.

    ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ:
    Προτεινόμενη συνεισφορά : 80€
    Για τα μέλη του κέντρου : 25€


    ΛΟΓΩ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΓΚΑΙΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ!

    ΘΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ.

    ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου